
Διακομανώλης Κώστας
Ο Κώστας Διακομανώλης είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου του Πειραιά με μεταπτυχιακό τίτλο στο Marketing και στην οργάνωση των επιχειρήσεων.
Έχει παραστεί ως εκπαιδευόμενος και ως εκπαιδευτής σε δεκάδες σεμινάρια Οργάνωσης και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχει εργαστεί ως διευθυντής πωλήσεων και marketing σε πολυεθνικές εταιρείες και έχει συνεργαστεί ως οικονομικός σύμβουλος με πολλές και διαφορετικού μεγέθους επιχειρήσεις.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων: Πωλήσεις, μια δύσκολη επιστήμη (αυτοέκδοση, Αθήνα 1998), Η επιστήμη των πωλήσεων (εκδ. Σταμούλη, 2008) και ετοιμάζεται το τέταρτο βιβλίο του με τίτλο: Πώς να αναπτύξετε με επιτυχία την επιχείρησή σας σε περίοδο κρίσης.
Επί σειρά ετών ασχολείται ως σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση του προσωπικού, στο marketing και στο εμπορικό τμήμα.
Είναι εξειδικευμένος στην αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και ειδικότερα στον σχεδιασμό για τη σωστή και υγιή ανάπτυξη.